Empezamos el viaje...

Lilypie Waiting to Adopt tickers

miércoles, 9 de noviembre de 2011

ET MIRO I DORMS




Quan cada dimarts 
em preguntes si estàs grassa, 
quan truques plorant 
i em dius el que et passa.  

Quan burxant-te el nas 
em parles d´un lloc de l'Àsia 
i dius que te´n vas, 
et miro i m´agrades.  

Quan tot es mou es mou per tu,
 quan tot és nou ho veig sempre amb tu. 
Quan no tinc son et tinc a tu, 
et miro i dorms.  

Quan fas el posat 
que sé que fas quan t´enfades,
si perdo les claus 
una altra vegada.  

Quan riem plegats 
per coses que no fan gràcia 
o estem emprenyats, 
et miro i m´agrades.  

Quan tot es mou es mou per tu, 
quan tot és nou ho veig sempre amb tu. 
Quan no tinc son et tinc a tu, 
et miro i dorms. 

1 comentario:

Anónimo dijo...

Precioso, Lucia. Nomes afaigir que: Quan no tinc res et tinc a tu.
Este precioso poema es todo una filosofía que comparto desde y practico desde hace ya algo mas de 45 años, Lucia.
Enhorabuena.